Θεματικές

Θεματικές

Χρυσάνθη Καμπούρογλου. Συνέντευξη για το μάθημα επιλογής Εθνογραφικές Μελέτες σε χώρους Πρακτικής Μαθηματικών και Τεχνολογίας. 9ο απόσπασμα. Βόλος. 2007. Αίθουσα χορού Πανεπιστημίου Θεσσαλίας    
Η Μεγάλη Πυραμίδα, η πυραμίδα του Χουφού ήταν πραγματικά εντυπωσιακή. Τριγυρισμένη από αρκετές μικρότερες πυραμίδες, που ανήκαν στα μέλη της οικογένειας του Φαραώ, δέσποζε πάνω…
A beautiful mind. (2001). Σκηνοθέτης: Ron Howard. 3ο απόσπασμα (17:10-18:00) Πλοκή: Έτος 1947 κι ο John Nash σε ηλικία μόλις 22 ετών, σπουδαστής στο Princeton,…
Proof. (2005). Σκηνοθέτης: John Madden. 2ο απόσπασμα (31:30-31:59 & 08:15-08:31) Πλοκή: Η Κάθριν, μια ευφυέστατη φοιτήτρια μαθηματικών, καλείται να αντιμετωπίσει το θάνατο του πατέρα της, του…
Όπυ Ζούνη (1941-2008)   "Αλλά η αποκλειστική ένωση της Οριζόντιας-Κατακόρυφης με το Μαύρο και Άσπρο δεν πραγματοποιήθηκε ακόμα. Τότε όλα θα κολυμπούσαν σε μια εσωτερική…
Απόσπασμα Δραστηριοτήτων της χορογράφου Μαρίνας Τσαρτσάρα. Συνέντευξη για το Πρόγραμμα «Αντικείμενα, Λεγόμενα, Χειρονομίες: Ανάλυση Δραστηριότητας/ Λόγου/ Ανα- παραστάσεων της Χρήσης Ψηφιακής Τεχνολογίας για την Παραγωγή Γεωμετρικών/ Χωρικών…
A beautiful mind. (2001). Σκηνοθέτης: Ron Howard. 4ο απόσπασμα (25:56-27:02) Πλοκή: Έτος 1947 κι ο John Nash σε ηλικία μόλις 22 ετών, σπουδαστής στο Princeton,…
Agora. (2009). Σκηνοθέτης: Alejandro Amenábar. 6ο απόσπασμα (01:37:00-01:40:41) Πλοκή: Στην Αλεξάνδρεια του 4ου αιώνα μ.Χ., η μαθηματικός και αστρονόμος Υπατία προσπαθεί να λύσει το μυστήριο της…
ΕΓΩ: Όχι ακριβώς, απάντησα. Εκτός από τη γνωστή σας κατεύθυνση από Βορρά προς το Νότο, υπάρχει και μια άλλη κατεύθυνση που εγώ ονομάζω αριστερά προς…
Proof. (2005). Σκηνοθέτης: John Madden. 3ο απόσπασμα (46:13-47:05) Πλοκή: Η Κάθριν, μια ευφυέστατη φοιτήτρια μαθηματικών, καλείται να αντιμετωπίσει το θάνατο του πατέρα της, του καταξιωμένου μαθηματικού…
Ντοκιμαντέρ με τίτλο "Τζόρτζιο ντε Κίρικο – Αργοναύτης της ψυχής" (2008), Σκηνοθεσία: Γιώργος Λάγδαρης, Κώστας Ανέστης. 3ο απόσπασμα (09:13-10:44).    
Απόσπασμα Δραστηριοτήτων της χορογράφου Μαρίνας Τσαρτσάρα. Συνέντευξη για το Πρόγραμμα «Αντικείμενα, Λεγόμενα, Χειρονομίες: Ανάλυση Δραστηριότητας/ Λόγου/ Ανα- παραστάσεων της Χρήσης Ψηφιακής Τεχνολογίας για την Παραγωγή Γεωμετρικών/ Χωρικών…
Kλίμακα Έλεγχος, Πειθαρχία, Ρύθμιση Τεχνολογία Εαυτού Έμφυλη Ένταξη, Αποκλεισμός, Περιθωριοποίηση Αισθήσεις Αισθήσεις, Κιναίσθηση Αλήθεια Αλγόριθμοι Αλληλεπίδραση Κινητοποίηση Εμβύθιση Αναπαραστάσεις,συμβολισμοί,μύθοι Αναστοχασμός Αντίσταση Αντικειμενικότητα Αποδόμηση Απορία, Αβεβαιότητα Απόδειξη Αριθμός Αρνητικά Συναισθήματα Βίωμα Βεβαιότητα, Αβεβαιότητα Γεωμετρία Γλώσσα Σώματος Δημιουργία, Δημιουργικότητα Διαίσθηση Δομές , Ιεραρχίες Εγγραμματισμός Εθνομαθηματικά Εικασία, Υπόθεση Ενσώματη Γνώση Επίλυση Προβλήματος Επιχείρημα Εργαλεία Ερωτήματα Ηθική Θετικά Συναισθήματα Θετικές Επιστήμες Θρησκευτική Ικανότητα Κανόνες Κατασκευές Κοινωνική Τάξη Κοινωνική εμπειρία Κυριαρχία, Ισχύς Μαθηματικά Μαθηματικά στη Φύση Μετατόπιση, Αλλαγή Μεταφορές , Παρομοιώσεις Μηχανισμοί Μοντελοποίηση Μοτίβα Νόηση Ορθολογισμός Παιχνίδια Πολιτική Αριθμητική Πολιτισμός Πράξεις, Υπολογισμοί Προοπτική, συμμετρία Προσανατολισμός Προσομοίωση Ρητορική, Αφήγηση Συναίσθημα Σχέσεις Σχολικά μαθηματικά Σωματικές Μεταφορές Ταξινόμηση, Οργάνωση, Αρχείο Ταυτοποίηση Τεχνολογίες Τεχνουργήματα Υποκειμενικότητα Φαντασία Χάος Χαρτογραφία Ψυχή απαντησεις