Εξουσία Αξία

Εξουσία Αξία

Proof. (2005). Σκηνοθέτης: John Madden. 1ο απόσπασμα (29:45-30:39) Πλοκή: Η Κάθριν, μια ευφυέστατη φοιτήτρια μαθηματικών, καλείται να αντιμετωπίσει το θάνατο του πατέρα της, του καταξιωμένου μαθηματικού…
Χρυσάνθη Καμπούρογλου. Συνέντευξη για το μάθημα επιλογής Εθνογραφικές Μελέτες σε χώρους Πρακτικής Μαθηματικών και Τεχνολογίας. 3ο απόσπασμα. Βόλος. 2007. Αίθουσα χορού Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Και καταλαβαίνουμε τώρα γιατί είναι 55 οι αόρατες πόλεις. Γνωρίζουν ότι οι Πυθαγόρειοι αναπαριστούσαν τους αριθμούς με την τοποθέτηση στιγμάτων κατά μήκος γραμμών, έτσι ώστε…
Proof. (2005). Σκηνοθέτης: John Madden. 5ο απόσπασμα (01:15:10-01:16:15) Πλοκή: Η Κάθριν, μια ευφυέστατη φοιτήτρια μαθηματικών, καλείται να αντιμετωπίσει το θάνατο του πατέρα της, του καταξιωμένου μαθηματικού…
Pi. (1998). Σκηνοθέτης: Darren Aronofski. 2ο απόσπασμα (17:44-18:32)   Πλοκή: Στη ζωή όλα μπορούν να εξηγηθούν με βάση τις αριθμητικές αλληλουχίες. Αυτή είναι η θεωρία…
Χρυσάνθη Καμπούρογλου. Συνέντευξη για το μάθημα επιλογής Εθνογραφικές Μελέτες σε χώρους Πρακτικής Μαθηματικών και Τεχνολογίας. 4ο απόσπασμα. Βόλος. 2007. Αίθουσα χορού Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
ΕΓΩ: Όχι ακριβώς, απάντησα. Εκτός από τη γνωστή σας κατεύθυνση από Βορρά προς το Νότο, υπάρχει και μια άλλη κατεύθυνση που εγώ ονομάζω αριστερά προς…
Έστω λοιπόν ότι οι 55 πόλεις μπορούν να κατασκευαστούν ως υλικά τεχνήματα περιορισμένης κλίμακας. Με ποιον τρόπο μπορούν να διαταχθούν στον χώρο έτσι ώστε η…
Lyubov Popova (1889-1924). Εικόνα από το βιβλίο: Καφέτση, Α. (Επιμ.) (1995). Ρώσικη πρωτοπορία 1910-1930- Η συλλογή Κωστάκη. Αθήνα: Υπουργείο Πολιτισμού, Εθνική Πινακοθήκη και Μουσείο Αλέξανδρου…
Χρυσάνθη Καμπούρογλου. Συνέντευξη το μάθημα επιλογής Εθνογραφικές Μελέτες σε χώρους Πρακτικής Μαθηματικών και Τεχνολογίας. 7ο απόσπασμα. Βόλος. 2007. Αίθουσα χορού Πανεπιστημίου Θεσσαλίας    
Proof. (2005). Σκηνοθέτης: John Madden. 2ο απόσπασμα (31:30-31:59 & 08:15-08:31) Πλοκή: Η Κάθριν, μια ευφυέστατη φοιτήτρια μαθηματικών, καλείται να αντιμετωπίσει το θάνατο του πατέρα της, του…
Χρυσάνθη Καμπούρογλου. Συνέντευξη για το μάθημα επιλογής Εθνογραφικές Μελέτες σε χώρους Πρακτικής Μαθηματικών και Τεχνολογίας. 9ο απόσπασμα. Βόλος. 2007. Αίθουσα χορού Πανεπιστημίου Θεσσαλίας    
Kλίμακα Έλεγχος, Πειθαρχία, Ρύθμιση Τεχνολογία Εαυτού Έμφυλη Ένταξη, Αποκλεισμός, Περιθωριοποίηση Αισθήσεις Αισθήσεις, Κιναίσθηση Αλήθεια Αλγόριθμοι Αλληλεπίδραση Κινητοποίηση Εμβύθιση Αναπαραστάσεις,συμβολισμοί,μύθοι Αναστοχασμός Αντίσταση Αντικειμενικότητα Αποδόμηση Απορία, Αβεβαιότητα Απόδειξη Αριθμός Αρνητικά Συναισθήματα Βίωμα Βεβαιότητα, Αβεβαιότητα Γεωμετρία Γλώσσα Σώματος Δημιουργία, Δημιουργικότητα Διαίσθηση Δομές , Ιεραρχίες Εγγραμματισμός Εθνομαθηματικά Εικασία, Υπόθεση Ενσώματη Γνώση Επίλυση Προβλήματος Επιχείρημα Εργαλεία Ερωτήματα Ηθική Θετικά Συναισθήματα Θετικές Επιστήμες Θρησκευτική Ικανότητα Κανόνες Κατασκευές Κοινωνική Τάξη Κοινωνική εμπειρία Κυριαρχία, Ισχύς Μαθηματικά Μαθηματικά στη Φύση Μετατόπιση, Αλλαγή Μεταφορές , Παρομοιώσεις Μηχανισμοί Μοντελοποίηση Μοτίβα Νόηση Ορθολογισμός Παιχνίδια Πολιτική Αριθμητική Πολιτισμός Πράξεις, Υπολογισμοί Προοπτική, συμμετρία Προσανατολισμός Προσομοίωση Ρητορική, Αφήγηση Συναίσθημα Σχέσεις Σχολικά μαθηματικά Σωματικές Μεταφορές Ταξινόμηση, Οργάνωση, Αρχείο Ταυτοποίηση Τεχνολογίες Τεχνουργήματα Υποκειμενικότητα Φαντασία Χάος Χαρτογραφία Ψυχή απαντησεις