Όλο το Υλικό

Όλο το Υλικό

Proof. (2005). Σκηνοθέτης: John Madden. 4ο απόσπασμα (01:05:33-01:05:57) Πλοκή: Η Κάθριν, μια ευφυέστατη φοιτήτρια μαθηματικών, καλείται να αντιμετωπίσει το θάνατο του πατέρα της, του καταξιωμένου μαθηματικού…
A beautiful mind. (2001). Σκηνοθέτης: Ron Howard. 4ο απόσπασμα (25:56-27:02) Πλοκή: Έτος 1947 κι ο John Nash σε ηλικία μόλις 22 ετών, σπουδαστής στο Princeton,…
Kliment Redko (1897-1956). Φωτογραφία από το βιβλίο: Καφετσή, Α. (Επιμ.) (1995). Ρώσικη πρωτοπορία 1910-1930- Η συλλογή Κωστάκη. Υπουργείο Πολιτισμού, Εθνική Πινακοθήκη και Μουσείο Αλέξανδρου Σούτσου,…
Richard Paul Lohse (1902-1988). Riese, H.P & Heckmanns, F.W. 1986. Richard Paul Lohse. New York. Rizzoli. p. 104   Το πρόβλημα του χρώματος στη ζωγραφική…
Lyubov Popova (1889-1924). Εικόνα από το βιβλίο: Καφέτση, Α. (Επιμ.) (1995). Ρώσικη πρωτοπορία 1910-1930- Η συλλογή Κωστάκη. Αθήνα: Υπουργείο Πολιτισμού, Εθνική Πινακοθήκη και Μουσείο Αλέξανδρου Σούτσου,…
Lyubov Popova (1889-1924). Εικόνα από το βιβλίο: Καφέτση, Α. (Επιμ.) (1995). Ρώσικη πρωτοπορία 1910-1930- Η συλλογή Κωστάκη. Αθήνα: Υπουργείο Πολιτισμού, Εθνική Πινακοθήκη και Μουσείο Αλέξανδρου…
Απόσπασμα Δραστηριοτήτων της χορογράφου Μαρίνας Τσαρτσάρα. Πρόγραμμα «Αντικείμενα, Λεγόμενα, Χειρονομίες: Ανάλυση Δραστηριότητας/ Λόγου/ Ανα- παραστάσεων της Χρήσης Ψηφιακής Τεχνολογίας για την Παραγωγή Γεωμετρικών/ Χωρικών Εννοιών».…
A beautiful mind. (2001). Σκηνοθέτης: Ron Howard. 6ο απόσπασμα (01:09:26-01:10:57) Πλοκή: Έτος 1947 κι ο John Nash σε ηλικία μόλις 22 ετών, σπουδαστής στο Princeton,…
A beautiful mind. (2001). Σκηνοθέτης: Ron Howard. 3ο απόσπασμα (17:10-18:00) Πλοκή: Έτος 1947 κι ο John Nash σε ηλικία μόλις 22 ετών, σπουδαστής στο Princeton,…
Κωνσταντίνος Κομνηνός. Συνέντευξη. 5ο απόσπασμα. Νοέμβριος 2007. Βόλος.
Χρυσάνθη Καμπούρογλου. Συνέντευξη για το μάθημα επιλογής Εθνογραφικές Μελέτες σε χώρους Πρακτικής Μαθηματικών και Τεχνολογίας. 3ο απόσπασμα. Βόλος. 2007. Αίθουσα χορού Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Κωνσταντίνος Κομνηνός. Συνέντευξη. 3o απόσπασμα. Νοέμβριος 2007. Βόλος.
Kλίμακα Έλεγχος, Πειθαρχία, Ρύθμιση Τεχνολογία Εαυτού Έμφυλη Ένταξη, Αποκλεισμός, Περιθωριοποίηση Αισθήσεις Αισθήσεις, Κιναίσθηση Αλήθεια Αλγόριθμοι Αλληλεπίδραση Κινητοποίηση Εμβύθιση Αναπαραστάσεις,συμβολισμοί,μύθοι Αναστοχασμός Αντίσταση Αντικειμενικότητα Αποδόμηση Απορία, Αβεβαιότητα Απόδειξη Αριθμός Αρνητικά Συναισθήματα Βίωμα Βεβαιότητα, Αβεβαιότητα Γεωμετρία Γλώσσα Σώματος Δημιουργία, Δημιουργικότητα Διαίσθηση Δομές , Ιεραρχίες Εγγραμματισμός Εθνομαθηματικά Εικασία, Υπόθεση Ενσώματη Γνώση Επίλυση Προβλήματος Επιχείρημα Εργαλεία Ερωτήματα Ηθική Θετικά Συναισθήματα Θετικές Επιστήμες Θρησκευτική Ικανότητα Κανόνες Κατασκευές Κοινωνική Τάξη Κοινωνική εμπειρία Κυριαρχία, Ισχύς Μαθηματικά Μαθηματικά στη Φύση Μετατόπιση, Αλλαγή Μεταφορές , Παρομοιώσεις Μηχανισμοί Μοντελοποίηση Μοτίβα Νόηση Ορθολογισμός Παιχνίδια Πολιτική Αριθμητική Πολιτισμός Πράξεις, Υπολογισμοί Προοπτική, συμμετρία Προσανατολισμός Προσομοίωση Ρητορική, Αφήγηση Συναίσθημα Σχέσεις Σχολικά μαθηματικά Σωματικές Μεταφορές Ταξινόμηση, Οργάνωση, Αρχείο Ταυτοποίηση Τεχνολογίες Τεχνουργήματα Υποκειμενικότητα Φαντασία Χάος Χαρτογραφία Ψυχή απαντησεις